Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

20. Pantene Aqua Light, lekka odżywka w sprayu

Witajcie


Wieki mnie tutaj nie było, aż sama nie potrafię uwierzyć, że minęło tak wiele czasu od ostatniego posta... Mam nadzieję, że jakoś to nadrobię i będę już pisać regularnie.

Dziś przychodzę do Was z recenzją lekkiej odżywki w sprayu Pantene Aqua Light.



Informacje na opakowaniu:
Stylizuje i odświeża włosy pomiędzy myciami. Pierwsza (górna) faza kosmetyku zawiera substancje wzmacniające, które ułatwiają rozczesywanie, a skupiona pod nim druga faza z pantenolem zapewnia wygładzenie fryzury. Kosmetyk może być stosowany w ciągu dnia na mokre lub suche kosmyki.
Opakowanie:
Wygodna w użyciu plastikowa butelka z atomizerem


Przed wstrząśnięciem

Po wstrząśnięciu

Zapach: 
Przyjemny, delikatny, trudny do opisania

Pojemność: 
150 ml
Cena: 
Ok. 20 zł

Moja opinia:
Bardzo lubię tę odżywkę. Jest naprawdę bardzo lekka, nie obciąża moich przetłuszczających się włosów. Bardzo ułatwia rozczesywanie (mam z tym lekkie problemy, ponieważ moje włosy są rozjaśniane). Ma ładny zapach. Jest średnio wydajna, ale wystarczyła mi na ok. 1,5 miesiąca przy codziennym używaniu, więc myślę, że nie jest źle. Na pewno do niej wrócę, choć mogłaby być troszkę tańsza.

Zalety:
*ułatwia rozczesywanie
*włosy są po niej lekkie, puszyste i dobrze się układają
*opakowanie
*zapach
*bez spłukiwania

Wady:
*cena

Ogólna ocena:
4+/5


W kolejnej notce chciałabym przedstawić Wam mój HIT, dwufazowy płyn do demakijażu z VIPERY.
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz